آیت الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه ۱۰ آبان‌ اضافه کرد: پشت میز نشستن فرصت خوش گذرانی نیست؛ بلکه امتحانی است که ببینیم چقدر می خواهیم خدمت کنیم، آن هم برای مردمی که همه زندگی خود را برای اسلام فدا میکنند.
کد خبر: ۷۹۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ 01 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:آیت الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه ۱۰ آبان‌ اضافه کرد: پشت میز نشستن فرصت خوش گذرانی نیست؛ بلکه امتحانی است که ببینیم چقدر می خواهیم خدمت کنیم، آن هم برای مردمی که همه زندگی خود را برای اسلام فدا میکنند.
وی ادامه داد: انقلاب از جایی ضربه می‌خورد که وقتی مدیری مجاهدانه کار کند، سلیقه سیاسی و جناحی باعث شود که مردم از وجودش محروم شوند؛ باید اجازه داد خدمتگزاران با کمال قدرت کار کنند تا مردم احساس کنند کسی برای آنها دل می سوزاند.

آیت الله دژکام با بیان اینکه باید بدانیم در دوران انتظار چه وظیفه ای داریم، اظهار کرد: امام راحل راهبرد خدمت را برای منتظران واقعی ترسیم کردند که جانشین ایشان بر آن تاکید و آن را تقویت کردند.
وی اضافه کرد: دست روی دست گذاشتن و مجال را برای مظلومیت اهل بیت علیهم السلام و دوستداران ایشان فراهم کردن کار اشتباهی است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار داشت: باید در این زمینه تلاش های مستمری شکل گیرد و نباید گذاشت مردم مسلمان در فقر بمانند.
امام جمعه شیراز گفت: کوتاهی یک مسئول نباید مردم را خسته کند و آنها که به امام زمان اعتقاد دارند باید بیدار شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برجام عنوان کرد: در مدت اخیر در سه مرحله تعهدات خود را کاهش دادیم و گام چهارم تقریبا پوسته ای از برجام باقی می گذارد؛ هفته آینده گام چهارم باید برداشته شود و مدیران باید بدانند در این مسیر که مسیر عظمت و سربلندی ایران است به هیچ وجه تردید نکنند.

امام جمعه شیراز با اشاره به ۸ آبان روز بسیج دانش‌آموزی ادامه داد: این روز به احترام یک نوجوان ۱۳ساله روز بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است اما باید دید ما در قلب خودمان این شهید را قبول داریم یا نه.ما لحظه ای باور داریم که شهید فهمیده زنده است که قلبا به «عند ربهم یرزقون» باور داشته باشیم.
آیت الله دژکام بیان کرد: رهبر انقلاب فرمودند وجود شهید حججی دلیل بر این است که انقلاب اسلامی همچنان قادر است چنین نسلی را تربیت کند و کسانی امروز در کسوت بسیج دانش آموزی درمی آیند که بخشی از جریان انقلاب هستند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه با اشاره به شهادت امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: پس از ایشان جریان غیبت امام معصوم و بحث انتظار پیش آمده که در تاریخ مسلمین و شیعیان بسیار مهم است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار